Nu händer det äntligen! Vi är glada att kunna berätta att vårt största projekt hittills, RePlace, slår upp portarna!
Minns du den blå containern? RePlace är samma idé – fast med tydligare öppettider, volontärer som tar hand om platsen och en renare miljö. Kom och fira invigningen med oss!
📆 24 april från klockan 16:00
📍Gula byggnaden framför parkeringsplatsen (intill Slottsstallarna)
Det bjuds på veganska hotdogs, musik och klädbyte. Ta gärna med kläder som du inte använder längre. Mindre saker går också bra att ta med, till exempel köksartiklar (tallrikar, muggar med mera). Se till att det du tar med är i så pass bra skick att någon annan kan ha glädje av det.
Projektet är ett samarbete mellan Klimatstudenterna Växjö och EUniWell.
Vi ser fram emot att ses!
/Klimatstudenterna Växjö